Menu

Technieken voor zoekmachineoptimalisatie lager maken!

juli 23, 2020 - Internet marketing
Technieken voor zoekmachineoptimalisatie lager maken!

digital transformation 

Met elke grote update van het algoritme zal het gebeuren. Duizenden webmasters beginnen plotseling een willekeurig dier te haten omdat hun website in zoekmachines is gevallen. Vervolgens probeerden honderden marketingbloggers en -experts deze belangrijke update uit te leggen aan de getroffen boze webmasters.

 Waarom is het vandaag nog steeds nodig om oplossingen te bieden voor onnodige problemen? Moet ik het ‘geheim’ meteen vertellen? De beste technieken voor zoekmachineoptimalisatie ter wereld? Deze oplossing zorgt niet alleen voor een hoge status in Google, maar zorgt ervoor dat je je nooit zorgen hoeft te maken over updates in Algrotime? Zoekmachineoptimalisatie is geen truc, magie of manipulatie. Denk na over gebruikers.

Verkeerde technieken voor zoekmachineoptimalisatie

Gebruik deze meta trefwoord tag! Nee, doe dit niet. Trefwoordtags zijn lange tijd (10 jaar) niet gebruikt als rankingfactor. Bespaar tijd en laat het label leeg. Een verspilling van energie. Google overweegt niet eens de zoekwoorddichtheid. Vermeld dat de toegevoegde waarde van de zoekwoorden die u wilt rangschikken, afneemt.

Het te vaak noemen van zoekwoorden (en dus onnatuurlijk gebruiken van zoekwoorden) kan zelfs een negatieve invloed hebben op de ranking. Dit wordt ook trefwoordvulling genoemd. De tekst die u schrijft, is (als alles goed gaat) de tekst waarvoor u wilt rangschikken. Daarom is het logisch dat het zoekwoord meerdere keren wordt weergegeven.

Zorg ervoor dat het artikel op natuurlijke wijze verschijnt en beantwoord de vraag van de bezoeker zoveel mogelijk (de reden waarom de zoeker zoekt).

Alle synoniemen en meervoudsvormen worden gewijzigd in de zoekwoorden waarvoor u wilt rangschikken!

Nee, niet precies. Gebruik synoniemen en meervoudsvormen. waarom? Het komt natuurlijk tegen

Google weet dat deze voorwaarden met elkaar samenhangen. wat vind je ervan? Google bouwt al geruime tijd een grote database met linkinformatie (semantisch web). Daarom kunt u in theorie ook rangschikken op basis van termen die u niet gebruikt in de webtekst zelf.

Schrijf een brief voor de bezoeker en controleer alleen de laatste minuut als de zoekmachine deze kan identificeren. Als dit niet het geval is, is de tekst meestal niet duidelijk voor de gebruiker.

Zet vaak trefwoorden in de inleiding! Nee!

het is goed. Dit verdient een langere en betere uitleg. Er zijn verschillende punten in de tekst en de lezer kan besluiten te stoppen of verder te lezen. Het eerste punt is de titel, dan de eerste titel, dan de inleiding (en dan elke ondertitel). Google probeert bezoekers zo snel mogelijk de beste antwoorden te geven. Het is duidelijk dat de tekst die veel mensen snel opgeven, geen (goede) antwoorden geeft. Daarom heeft het geen zin om dergelijke pagina’s hoog te rangschikken. De eerste zin is onmisbaar, de inleiding moet ervoor zorgen dat de bezoeker weet dat hij de pagina is binnengekomen om zijn vraag te beantwoorden of zijn vraag op te lossen. Vragen, problemen, oplossingen of antwoorden kunnen termen zijn waarnaar bezoekers op zoek zijn. Daarom is het logisch dat het woord een (of twee keer) in de inleiding voorkomt.

Gebruik geen afbeeldingen!

het is goed. Als u de relevante afbeeldingen niet kunt vinden, negeer ze dan. Irrelevante afbeeldingen kunnen afleiden en valse afbeeldingen opleveren. Als er gerelateerde afbeeldingen zijn, gebruik deze dan. Ze voegen waarde toe aan uw artikel. De tekst is menselijker en ik denk dat het gebruik van gerelateerde afbeeldingen (indirect of zelfs direct gebruik van afbeeldingen) een positieve invloed zal hebben op de ranglijst.

Gebruik alleen afbeeldingen!

De afbeelding zegt meer dan 1000 woorden. Het kan zo zijn, maar Google denkt van niet. Het spiderprogramma kan alleen de alt-tag van de afbeelding lezen (nee, gebruik geen 1000 woorden in de alt-tag om de afbeelding te beschrijven, 3-8 woorden zijn voldoende). Pagina’s die alleen afbeeldingen bevatten, scoren meestal niet goed. Dit komt omdat zoekmachines te weinig informatie hebben om de relevantie en kwaliteit van webpagina’s te beoordelen.



Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html