Hou je van een baan die verschillende administratieve talenten kan combineren met een gezonde zakelijke instelling? Nou, deze functie is zeker iets voor jou!
Voor onze klant (een bedrijf gevestigd in Borneo) zijn we op zoek naar een multitaskingprogramma dat zowel managementcapaciteiten heeft als de moed heeft om klanten op een commerciële manier te adviseren.
Jouw verantwoordelijkheden
Ben jij klaar om onze verkoopafdeling administratief te versterken?
Maak een offerte en verstuur deze
Controleer (afwijking) prijsafspraak
Voer het tarief in het ERP-pakket in
Beheer en volg verkoopleads / routebestellingen op
Word het eerstelijns verkoopcontactpunt
Plan een bezoekplan
Terugbellen heeft een offerte gestuurd
Registreer offertes en taken op locatie
Ondersteuning van (maandelijkse) facturering
Je bent een professionele communicator van Nederlands en Frans. Elke andere taal is een pluspunt!
Marketingondersteuning bieden (beheer van relatiegeschenken en verkooppresentaties)
Klantcommunicatie en coördinatie
Organiseer om deel te nemen aan beurzen
Beheer sociale media actief
Event melden
Analyseer de spotprijsregistratie
Jouw profiel
Wie zoeken we in deze functie?
U kunt zich zowel schriftelijk als mondeling vloeiend uitdrukken in het Nederlands en Frans
Je hebt een goed begrip van MS Office en ook een goed begrip van ERP-softwarepakketten
Je hebt al ervaring met transport
Je bent klantgericht en beschikt over sterke probleemoplossende vaardigheden
Ons aanbod
Interesse om lid te worden van een internationale organisatie in de nabije omgeving? We voorzien je graag van meer informatie!
Onze klanten hebben gezorgd voor:
Correct salarispakket, extralegale voordelen
6 dagen per dag
Flexibele werkuren
Gezellige familiale werksfeer in een internationale context
PS: Een derde / tweederde van de winst die WaW maakt door jou te laten werken, wordt geïnvesteerd in het sociale project “make it work”. Zo kunt u uw eigen bijdrage leveren aan de werkgelegenheid van moeilijk plaatsbare jongeren.